Florant

Heilijgers ziet groeipotentie in Amersfoort!

Een buitenkans voor Heilijgers uit Amersfoort! De ontwikkelaar is uitverkoren om nieuwe appartementen te ontwikkelen aan De Twijnderij in Leusden. Op deze unieke centrumlocatie, waar eerder het politiebureau was, sta je met één been in de natuur terwijl alle voorzieningen om de hoek liggen. Kortom, een ideale plek om te wonen, maar hoe breng je die boodschap over? Heilijgers vroeg ons er een ei over te leggen en het project meteen goed op de kaart te zetten.

Wil jij jouw vastgoedproject ook goed opstarten? Neem contact met ons op voor een persoonlijk advies dat past binnen jouw budget.

SG SocialMediaPost DeTWijnderij caroussel 4

Wat geeft de juiste impuls?

Bovenaan het wensenlijstje van onze opdrachtgever stonden een nieuwe huisstijl en een mooie projectnaam plus pay-off. De Twijnderij was niet meer dan een werktitel uit het voortraject die we helemaal mochten loslaten. Daarbij kwam de vraag om een complete verkoopwebsite voor het project te ontwikkelen. Een bijzondere opdracht waar al onze raderen gelijk van gingen draaien!

6460 Beelden slider website2

Gezocht: 60’ers in de bloei van hun leven

Eerst namen we zelf een kijkje. De ervaring leert dat je zo de beste indruk krijgt, door ter plekke sfeer te proeven en de stemming te peilen bij voorbijgangers. Op basis van het locatiebezoek en studie van alle materie konden we de doelgroep goed uittekenen. Onze positionering wees in de richting van actieve zestigers die met twee benen in het leven staan en zich intussen voorbereiden op de toekomst. In de online campagne richtten we onze pijlen daarom op deze groep mensen.

6460 Beelden slider website4

Opgefleurd met een nieuwe naam

De volgende stap was het verzinnen van een naam. Eentje waardoor het project direct zou gaan leven onder toekomstige bewoners. Met kernwaarden als verbinding, groen, toekomstbestendig, ontmoeten, circulariteit en mobiliteit in ons achterhoofd kwam de naam Florant naar boven. Als afgeleide van het woord ‘florissant’ een leuke knipoog naar de oudere doelgroep. Het gaat tenslotte om mensen ‘in de bloei van hun leven’. Daarnaast verwijst de naam naar de rijke flora in de binnentuin van het appartementengebouw en de tuinen ertegenover.

DSC02087

Hoe een project uitgroeit tot iets moois

De naam en uitgewerkte logo/huisstijl werden enthousiast ontvangen door Heilijgers. Net als de pay-off “Waar wonen samenkomt”. Het zegt precies hoe alles en iedereen op zijn plek terechtkomt in het nieuwe plan. De bijzondere woonbeleving vertaalden we naar de juiste beelden en aansprekende teksten die we in de projectwebsite goten. Voor het complete plaatje kijk je hier. Ook de potentie van jouw project vergroten? Neem contact met ons op, we denken graag met je mee!

Zo zag de creatieve oogst eruit

De logo/huisstijl die we vervolgens ontwierpen, kreeg van ons een speels verrassingseffect. Schuinen lijnen waarin je de daken van het nieuwe complex herkent. Frisse kleuren houden het ontwerp licht en sluiten aan bij het duurzame thema. En daar bleef het niet bij. Speciaal voor de informatiebijeenkomst over Florant maakten we ook een toelichtende video waarin het project voor het voetlicht wordt gebracht.

nicole

Wil jij ook beter in beeld komen bij de juiste doelgroepen?

Neem dan contact met ons op. Nicole helpt je graag verder!

    Wij werken met trots voor: