Interactief geeft de doorslag

Door op

De economische crisis is overal voelbaar, maar gelukkig doet Stijlgenoten het nog steeds redelijk goed. We hebben nog geen mensen hoeven ontslaan en kunnen daarom nog steeds de kwaliteit bieden die men van ons gewend is.

En dat in een tijd waarin de marketinguitgaven tot een minimum zijn teruggebracht. Wij constateren daarentegen dat bedrijven graag naar Den Ham komen voor een goede positionering van hun product of dienst, waarbij de innovatieve rol van onze interactieve afdeling steeds vaker de doorslag geeft. Klopten onze opdrachtgevers een paar jaar geleden nog vooral aan voor websites, op dit moment krijgt Stijlgenoten Interactief steeds meer een strategische rol op het gebied van internetmarketing. Het vervaardigen van werkelijk dynamische websites, tot op de laatste pagina geoptimaliseerd voor Google, het effectief gebruiken van sociale media als verkoopinstrument en het analyseren en bijsturen van een interactieve campagne: we hebben het in eigen huis en gebleken is dat opdrachtgevers dit waarderen. Ze vertellen ons dat ze liever zaken doen met een bureau dat alle digitale diensten integreert. Duidelijk is dat Stijlgenoten niet kiest voor specialisatie, maar juist gelooft in full-service, waarbij juist het totale communicatieverhaal bij ons in goede handen is.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *