Online media dialoog

Veel bedrijven willen “iets” doen met sociale media. Maar vaak blijkt in de praktijk dat het lastig is om regelmatig relevante en interessante updates te plaatsen. Stijlgenoten voegt hier iets aan toe: de online media dialoog. Hiermee gaan wij het gesprek aan met uw doelgroep, nemen wij al het werk uit handen en leads krijgt u één op één aangereikt.

Online media dialoog

De markt van nu heeft behoefte aan een product of dienst die is afgestemd op de wensen van de consument. En de nieuwe media vormen een uitstekend middel om die wensen in kaart te brengen. Vanuit deze gedachte ontwikkelde Stijlgenoten de Influence-methode.

Deze methode zorgt ervoor dat een bedrijf, product of project via nieuwe media kanalen onder de aandacht gebracht wordt. Social media werkt als een olievlek, een ‘like’ van een goede bekende is geloofwaardiger en (dus) overtuigender dan een traditionele advertentie. De doelstelling is daarbij om het imago te kneden om zo top-of-mind te worden binnen uw doelgroep, zowel voor de klanten van nu, als voor toekomstige klanten.

Hoe komt uw klant aan informatie?

De tabel geeft aan hoe belangrijk het is om te zorgen voor een optimalisatie van de (project) website. Belangrijk om geen versnippering van informatie te krijgen en daardoor een vertroebeld beeld te creëren voor de bezoeker. Wij gebruiken de website als basis voor alle content en zorgen daarna voor een viraal effect door dit toe te voegen aan diverse social-media-tools.

De inzet van social-media is de tool om het mond-tot-mond-traject op gang te krijgen. Met één doel; het genereren van traffic naar de site en het verhogen van de verkoop. Op de website moet elke potentiële klant terecht komen.