Samen zoeken naar het DNA van Gotcha Outdoor Lasergames

Geplaatst op

Omdat we altijd iets goeds willen bedenken voor onze (nieuwe) klanten, is het beter om elkaar eerst goed te leren kennen. Klanten beschikken vaak over een potentiële schat aan marktkennis. Telkens ervaren we dat er in de praktijk te weinig mee wordt gedaan. Daarom werkt Stijlgenoten met de zogenaamde snelkookpansessie, een workshop onder onze leiding.

Met GOTCHA outdoor lasergames hebben we op donderdag 5 februari een snelkookpansessie gedaan, met daarin een zogenaamde ‘PostIt party’. Alle deelnemers schrijven hun associaties op die ze hebben met bepaalde zaken, daaruit destilleren we de belangrijkste waarden. Met die waarden en de doelgroep(en) in ons achterhoofd kunnen we aan de slag. Een belofte die recht uit het DNA van GOTCHA komt en naadloos aansluit bij de doelgroep, missie geslaagd!

Wilt u ook weten waar uw organisatie voor staat en hoe uw doelgroep dat gaat horen?

Bel ons en we maken een afspraak waar u lang plezier van gaat beleven.

Meer afbeeldingen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *