Vastgoed

Almelo Indië: meer dan 800 inschrijvingen

Snelle verkoop door de perfecte mix tussen online en offline middelen

Bij een omvangrijk vastgoedproject als Indië is een goede, overzichtelijke website essentieel. Niet alleen om je klant tot in detail te informeren over elk deelplan, maar ook om de unieke sfeer van de wijk goed tot zijn recht te laten komen. Maar een website alleen is niet voldoende. Voor project Indië zet Stijlgenoten zowel online als offline middelen in, die elkaar perfect aanvullen en samen zorgen voor een succesvolle verkoop.

Logo ontwerp almelo Indie

Project Indië

Project Indië is de transformatie van het voormalige fabrieksterrein van Ten Cate in Almelo naar een nieuw stadsdeel met ruim 600 woningen, bedrijfskavels, vrije kavels en appartementen. Het industriële karakter van de wijk en het behoud van enkele authentieke fabriekspanden geven de wijk een unieke sfeer. Het is een omvangrijk project met een totale looptijd van ca. 10 jaar, waarin Stijlgenoten en Ter Steege nauw samenwerken. De belangrijkste taken van Stijlgenoten zijn het bouwen van een interactieve website, het inrichten van online marketing campagnes en het samenstellen van de productbrochures.

Onze aanpak

Wij hebben voor Indië een overzichtelijke en interactieve website gebouwd waar alle informatie per deelplan te vinden is. Met gerichte marketingcampagnes worden geïnteresseerden naar de website geleid waar zij zich kunnen aanmelden voor een nieuwsbrief. Via interactieve kaarten is te zien welke gedeeltes in verkoop zijn en op een interactieve vervolgkaart zijn de specifieke bouwnummers te zien. De geïnteresseerden in een woning en specifieke inschrijvingen voor woningen worden in een CRM verzameld. Naast de online communicatiekanalen spelen ook de offline middelen een grote rol. Met brochures vol prachtig beeldmateriaal laten we geïnteresseerde kopers de sfeer van de locatie proeven. Zo weten we zowel op de ratio als op het gevoel van de doelgroep in te spelen.

Brochure almelo indië

Resultaten

Door de gerichte marketingcampagnes hebben we tot nu toe voor elk deelplan de juiste doelgroep aan weten te spreken en de eerste deelplannen in korte tijd na elkaar verkocht. Voor het gehele project hebben zich meer dan 800 mensen ingeschreven als geïnteresseerde, die middels nieuwsbrieven warm worden gehouden. De productbrochures spelen een belangrijke rol en hebben aantoonbaar tot verkoop geleid. Een enthousiaste koper vertelde ons dat zijn vrouw twijfelde over het gebied, maar door de brochure toch enthousiast was geworden en overstag was gegaan. De verwachtingen zijn dat ook de resterende deelplannen met een hoge omloopsnelheid en gunstig rendement worden verkocht.

Nicole Leeuw - accountmanager

Wil jij ook beter in beeld komen bij de juiste doelgroepen?

Neem dan contact met ons op. Nicole helpt je graag verder!