Website

35% meer bezoekers t.o.v. een jaar eerder

Proef de belevenis

Wild bijzonder vissen. Het uitgangspunt van Wild: iedere bezoeker moet in een ongedwongen sfeer kunnen meegenieten van de vele mogelijkheden bij WILD, zowel op visgebied als op het culinaire vlak. Mensen moeten tevreden naar huis gaan, vol van de beleving van die dag en met het idee: hier kom ik zeker nog eens terug! Als dat lukt, is de missie geslaagd.

Narrowcasting Wild Vissen

De vraag van de opdrachtgever

De huidige website van Wild Bijzonder Vissen past niet meer bij de uitstraling en beleving van Wild. Vooral op het gebied van gebruikersgemak en visuele aantrekkelijkheid is er een inhaalslag nodig.

Onze aanpak: één site voor meerdere doelgroepen

Bij het ontwerpen van een nieuwe website werken we grondig en effectief. We gaan voor een mooi ontwerp, een intuïtieve, logische indeling en een solide technische ‘achterkant’. Dit bereiken we via ons stappenplan:

  1. Kick-off met de klant: doorvragen naar de echte vraag

  2. Wireframe: versimpelde indeling van de site

  3. Functioneel ontwerp: uitwerking van hoe de site gaat werken

  4. Grafisch ontwerp: de juiste uitstraling

  5. Realisatie, correcties en testen

  6. Livegang nieuwe website

Mobiele website Wild Vissen

Het resultaat

De nieuwe website van Wild is aantrekkelijk en gebruiksvriendelijk voor alle doelgoepen en wordt een stuk beter gevonden door zoekmachines. In een jaar steeg het aantal bezoekers met 35%, het aantal bezoekers via mobiel met 45% en het organisch verkeer met 10%.

Maikel Manoch - internet marketeer

Wil jij ook beter in beeld komen bij de juiste doelgroepen en jouw omzet vergroten?

Neem dan contact met ons op. Maikel helpt je graag verder!